Systém managementu rizik, řízení rizik

  Management rizik
 

Nabídka klientům: 

Na míru pro Vás navrhneme, vytvoříme, ve spolupráci s Vámi zavedeme a popř. i budeme udržovat, systém managementu rizik.


INFORMACE KE SLUŽBĚ:

Každý zaměstnavatel je povinen, dle ust. odst. (3), § 102, zákona č. 262/2006 Sb., vzpp, vyhledávat nebezpečné činitele pracovního prostředí, hodnotit a posuzovat rizika z nich plynoucí, přijímat vhodná opatření k omezení rizik, seznamovat zaměstnance popř. i jiné osoby s riziky a v neposlední řadě o celém procesu vést podrobnou dokumentaci.

Výše uvedené činnosti, můžeme souhrně označit, jako proces managementu, tedy řízení rizik.

Proces managementu rizika je poměrně náročný, ať už co se týče metodiky vyhledávání nebezpečných činitelů, metodiky analýzy rizik, či vedení souhrnné dokumentace. Přitom proces managementu rizika, je jedním z hlavních poslání na úseku BOZP, od nějž se odrážejí mnohé další, dílčí oblasti, jako je např. kategorizace prací, poskytování OOPP, školení BOZP a některé jiné.

Závěrem nutno podotknout, že celý proces managementu rizika, ve smyslu Zákoníku práce, není jednorázovou činností, ale musí být průběžně udržován, aktualizován a realizován.

 

BOZP prakticky 1

Takto prosím, NE ! 

 

Kontaktujte nás